OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Stęszewie ogłasza  nabór na  wolne stanowisko urzędnicze w Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew

1. Stanowisko pracy: Inspektor ds. administracyjno-biurowych i kadr

2.. Niezbędne wymagania dla kandydatów:

1)      obywatelstwo polskie;

2)      pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni z praw publicznych;

3)      brak skazania za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4)      nieposzlakowana opinia;

5)      wykształcenie wyższe;

6)      co najmniej 3–letni staż pracy, w tym 2–letni staż pracy na stanowisku administracyjno – biurowym.

7)      znajomość przepisów prawnych regulujących problematykę związaną ze stanowiskiem, m.in. ustawa o pracownikach samorządowych, Kodeks pracy, KPA, ustawa o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych, Prawo zamówień publicznych, ustawa o ochronie danych osobowych;

8)      znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego i pomocy społecznej;

9)      umiejętność obsługi programów komputerowych – pakiet Microsoft Office- Word, Excel

10)  posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku;

3. Dodatkowe wymagania dla kandydatów:

1)      komunikatywność, w tym łatwość przekazywania informacji,

2)      umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy w zespole,

3)      samodzielność w rozwiązywaniu problemów, kreatywność,

4)      odpowiedzialność i dokładność,

5)      zdolności analityczne oraz umiejętność interpretacji i stosowania przepisów,

6)      może to być osoba o lekkim lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, która   

         posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku. 

4. Do zakresu zadań wykonywanych na przedmiotowym stanowisku należy przede wszystkim:

  1. prowadzenie      spraw związanych z zatrudnianiem i przebiegiem pracy pracowników;
  2. nadzorowanie      nad przestrzeganiem dyscypliny pracy;
  3. prowadzenie      kart ewidencji czasu pracy odrębnie dla każdego pracownika ze szczególnym      uwzględnieniem ewidencji urlopów wypoczynkowych, analizy ich wykorzystania      oraz przedkładanie wniosków dotyczących zaległych urlopów;
  4. prowadzenie      rejestru delegacji służbowych;
  5. naliczanie      gratyfikacji za wysługę lat na podstawie posiadanych dokumentów;
  6. gromadzenie      informacji o potrzebach szkoleniowych i doskonaleniem zawodowym      pracowników;
  7. prowadzenie      kontrolnego rejestru badań okresowych i kontrolnych;
  8. ustalanie      uprawnień do emerytur i rent, kompletowanie dokumentów i przekazywanie do      ZUS;
  9. organizowanie      i przeprowadzanie naboru pracowników zgodnie z obowiązującymi procedurami      i normami prawnymi;
  10. gromadzenie      i właściwe zabezpieczanie dokumentacji kadrowej;
  11. sporządzanie      sprawozdań z zakresu spraw personalnych tj. ruchu pracowników, stanu      zatrudnienia, kwalifikacji zawodowych oraz czasu pracy dla potrzeb GUS;
  12. sporządzanie      sprawozdań z realizowanych zadań;
  13. koordynowanie      zadań związanych z przygotowywaniem przez kierowników sekcji okresowego      oceniania pracowników, przegląd i analiza ocen oraz wykorzystanie wyników      ocen do przedstawiania wniosków bezpośredniemu przełożonemu;
  14. obsługa      działalności Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  15. zaopatrzenie      materiałowo – techniczne;
  16. prowadzenie      archiwum zakładowego;
  17. prowadzenie      dokumentacji w sprawach zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo      zamówień publicznych;
  18. prowadzenie      dokumentacji w sprawach ochrony danych osobowych, bezpieczeństwo systemu      informatycznego zgodnie z obowiązującymi instrukcjami;
  19. uczestnictwo      w projektach unijnych;

5. Wymagane dokumenty:

1)  oferta z wnioskiem o zatrudnienie,

2)  list motywacyjny,

3)  życiorys zawodowy – CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego  

      przebiegu pracy zawodowej,

4)  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1),

5)  oświadczenie o  niekaralności(załącznik nr 2) – Osoba wyłoniona na w/w stanowisko w

     wyniku przeprowadzonego naboru, przed podpisaniem umowy o pracę zobowiązana będzie

     przedłożyć Zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,

6)  oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw   

       publicznych( załącznik nr 3),

7)  kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje  

     (dyplom ukończenia studiów, certyfikaty, zaświadczenia, itp.),

8)  kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów poświadczających przebieg pracy

      zawodowej.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Stęszewie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia nie wynosi co najmniej 6%.

6. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na  stanowisko Inspektora ds administracyjno-biurowych i kadr”:

  • w  Ośrodka Pomocy Społecznej w Stęszewie,
  • pocztą      na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew (liczy      się data wpływu przesyłki do Ośrodka).

Termin składania aplikacji: do dnia 27 grudnia 2017 roku. do godz. 14.00

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2016 r.  poz. 922/.

Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej w Stęszewie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone zainteresowanym.

W przypadku wystąpienia nieprzewidzianych wcześniej okoliczności Ośrodek Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu.
 

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej  www.steszew.naszops.ploraz na tablicy ogłoszeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Stęszewie.
 

                                                 Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej

InformacjeInformacje:

Liczba wyświetleń: 470

Utworzono dnia: 03.01.2018

Dokument wprowadził:
Administrator

Dokument opublikował:
Administrator główny

Historia publikacjiHistoria publikacji:

03.01.2018, Administrator główny:

Utworzenie dokumentu Nabór na stanowisko Inspektor ds. administracyjno - biurowych i kadr