OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Stęszewie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew
1. Stanowisko pracy: Inspektor ds. administracyjno-biurowych i kadr
2.. Niezbędne wymagania dla kandydatów:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni z praw publicznych;
3) brak skazania za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe;
6) co najmniej 3–letni staż pracy, w tym 2–letni staż pracy na stanowisku administracyjno – biurowym.
7) znajomość przepisów prawnych regulujących problematykę związaną ze stanowiskiem, m.in. ustawa o pracownikach samorządowych, Kodeks pracy, KPA, ustawa o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych, Prawo zamówień publicznych, ustawa o ochronie danych osobowych;
8) znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego i pomocy społecznej;
9) umiejętność obsługi programów komputerowych – pakiet Microsoft Office- Word, Excel
10) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku;
3. Dodatkowe wymagania dla kandydatów:
1) komunikatywność, w tym łatwość przekazywania informacji,
2) umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy w zespole,
3) samodzielność w rozwiązywaniu problemów, kreatywność,
4) odpowiedzialność i dokładność,
5) zdolności analityczne oraz umiejętność interpretacji i stosowania przepisów,
6) może to być osoba o lekkim lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, która
posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku.
4. Do zakresu zadań wykonywanych na przedmiotowym stanowisku należy przede wszystkim:
- prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem i przebiegiem pracy pracowników;
- nadzorowanie nad przestrzeganiem dyscypliny pracy;
- prowadzenie kart ewidencji czasu pracy odrębnie dla każdego pracownika ze szczególnym uwzględnieniem ewidencji urlopów wypoczynkowych, analizy ich wykorzystania oraz przedkładanie wniosków dotyczących zaległych urlopów;
- prowadzenie rejestru delegacji służbowych;
- naliczanie gratyfikacji za wysługę lat na podstawie posiadanych dokumentów;
- gromadzenie informacji o potrzebach szkoleniowych i doskonaleniem zawodowym pracowników;
- prowadzenie kontrolnego rejestru badań okresowych i kontrolnych;
- ustalanie uprawnień do emerytur i rent, kompletowanie dokumentów i przekazywanie do ZUS;
- organizowanie i przeprowadzanie naboru pracowników zgodnie z obowiązującymi procedurami i normami prawnymi;
- gromadzenie i właściwe zabezpieczanie dokumentacji kadrowej;
- sporządzanie sprawozdań z zakresu spraw personalnych tj. ruchu pracowników, stanu zatrudnienia, kwalifikacji zawodowych oraz czasu pracy dla potrzeb GUS;
- sporządzanie sprawozdań z realizowanych zadań;
- koordynowanie zadań związanych z przygotowywaniem przez kierowników sekcji okresowego oceniania pracowników, przegląd i analiza ocen oraz wykorzystanie wyników ocen do przedstawiania wniosków bezpośredniemu przełożonemu;
- obsługa działalności Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
- zaopatrzenie materiałowo – techniczne;
- prowadzenie archiwum zakładowego;
- prowadzenie dokumentacji w sprawach zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
- prowadzenie dokumentacji w sprawach ochrony danych osobowych, bezpieczeństwo systemu informatycznego zgodnie z obowiązującymi instrukcjami;
- uczestnictwo w projektach unijnych;
5. Wymagane dokumenty:
1) oferta z wnioskiem o zatrudnienie,
2) list motywacyjny,
3) życiorys zawodowy – CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego
przebiegu pracy zawodowej,
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1),
5) oświadczenie o niekaralności(załącznik nr 2) – Osoba wyłoniona na w/w stanowisko w
wyniku przeprowadzonego naboru, przed podpisaniem umowy o pracę zobowiązana będzie
przedłożyć Zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw
publicznych( załącznik nr 3),
7) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje
(dyplom ukończenia studiów, certyfikaty, zaświadczenia, itp.),
8) kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów poświadczających przebieg pracy
zawodowej.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Stęszewie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia nie wynosi co najmniej 6%.
6. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektora ds administracyjno-biurowych i kadr”:
- w Ośrodka Pomocy Społecznej w Stęszewie,
- pocztą na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew (liczy się data wpływu przesyłki do Ośrodka).
Termin składania aplikacji: do dnia 27 grudnia 2017 roku. do godz. 14.00
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2016 r. poz. 922/.
Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej w Stęszewie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone zainteresowanym.
W przypadku wystąpienia nieprzewidzianych wcześniej okoliczności Ośrodek Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.steszew.naszops.ploraz na tablicy ogłoszeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Stęszewie.
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej
Liczba wyświetleń: 470
Utworzono dnia: 03.01.2018
Dokument wprowadził:
Administrator
Dokument opublikował:
Administrator główny
03.01.2018, Administrator główny:
Utworzenie dokumentu Nabór na stanowisko Inspektor ds. administracyjno - biurowych i kadr